Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Formularz zwrotu/reklamacji znajduje się tutaj.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Lupus Fire
ul. Skośna 3
81-448 Gdynia
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem na zwrot towaru jest 14 dni.
1. Zasady zwrotu akcesoriów do drzwi (klamki/wkładki):
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, należy wypełnić potrzebne oświadczenie oraz wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Lupus Fire
ul. Skośna 3
81-448 Gdynia
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę.
2. Zasady zwrotu drzwi: