Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!

Tel.: 535040878

Email.: kontakt@lupusfire.pl

do kasy suma: 0,00 zł
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.  Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Formularz zwrotu/reklamacji znajduje się tutaj.

2. Odesłanie produktu


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Lupus Fire
ul. Skośna 3

81-448 Gdynia


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem na zwrot towaru jest 14 dni.

1. Zasady zwrotu akcesoriów do drzwi (klamki/wkładki):

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, należy wypełnić potrzebne oświadczenie oraz wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Lupus Fire
ul. Skośna 3

81-448 Gdynia

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę.

 2. Zasady zwrotu drzwi:

Zwrot drzwi jest możliwy o ile:
- nie były towarem wykonywanym na zamówienie
- są one nieuszkodzone i nie posiadają śladów użytkowania/montowania.
 
Zwrot towaru jest możliwy wyłącznie na własny koszt za pośrednictwem transportu dedykowanego, NIE FIRMY KURIERSKIEJ. Drzwi należy dostarczyć bezpośrednio do magazynu wskazanego uprzednio przez pracownika obsługującego zamówienie. Przyjęcie zwrotu drzwi następuje po ich sprawdzeniu i zatwierdzeniu braku uszkodzeń przez kierownika magazynu w obecności kierowcy, który dostarczył drzwi.  
 
Zwrot pieniędzy na konto nastąpi niezwłocznie po przyjęciu towaru, nie później niż w ciągu 14 dni. 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl